Bortom all rum och tid

Har inga bilder, så tog två goa cambilder ;)
Hej på er, just nu sitter jag och lyssnar på musik på mitt rum. Håller på att göra om på mitt rum så ni ser att jag har valt en grå nyans. Mitt rum känns välidgt tomt, men det börjar komma upp mer och mer saker. Känns som det kommer bli super bra! Äntligen är det jullov, hur skönt som helst. Igår så var jag med Hanna en stund sen fixa jag iordning mina julklppar som jag bytte med mina brudar. Jag blev sjkut nöjd med allt jag fick, tack så mycket igen! Törjan som ni ser på bilden fick jag av Hannah, den är hur skön som helst. Ikväll ska jag på bio med Hannah, Felicia och Hanna, vi ska se på hobbit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0