Sista dagen av 2012

Hellu,Som sagt har jag varit sjuk under helgen. Nu mår jag lite bättre, känner mig inte helt frisk men nyår ska tillbringas med mina underbara vänner!
 
2012: Det har både varit ett super bra och ett lite mindre bra år. Jag känner att jag börjar utvecklas både mer i handbollen och innebandyn. Inför 2013 satsar jag på att kommamed i värmlandslaget i handboll, skulle inte sitta fel ;) Jag har varit med mina underbara vänner. Fast i somras så bråkade jag och Hannah :(, fast det fattar inte jag att vi gjorde nu. Allt är super bra mellan oss, och vi umgås jätte ofta som vi brukade göra. Det känns super bra, Tack Hannah för att du är guld värd!
Annars under sommaren var jag mycket med Engberg och Karlsson. Jag var på två innebandy läger, selected och warberg md engberg. Sen ett handbolls läger i karlstad med Karlsson och renander.
Jag började mer att umgås med Bella Jäger, vi har varit vänner länge men aldrig vart så mycket. Bella du är en av mina närmaste kompisar nu, du är underbar!
Jag fick även mina första betyg, dom var helt okej. Min syster tog studenten i somras.
Jag tror 2013 kommer bli perfekt, vi kanske hörs seanre nu måste jag vila en stund
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0