Rygg övningar.

hej, nu under kvällen har jag också packat lite. Jag har även börjat med mina rygg övningar idag, för jag har börja att känna när jag tar av mig korsetten får jag väldigt ont i ryggen.
nu när vi hade skolavslutning och min systers student slapp jag att ha korsttem, men sen när jag skulle ta på korsetten igen kunde man inte späna något typ + att det gjorde jätte ont..
men nu vid 11 ska jag och syster kollapå någon skräckfilm på 3 elr 5 tror jag ?
ska försöka göra ett inlägg innan jag drar imorgon.
ha en forsatt bra kväll all of you! :D

bilderna på sidorna har jag lagt utan en annan gång men fick bli dom igen!
och bilden i mitten är övningarna till ryggen,
-Karin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0