Where have you been

hello, har inte bloggat något idag för det går inte att logga in på blogg.se appen på mobilen ?
så idag har jag hunnit vart med Elin och Bella en stund, Sen gick jag och kolla hur engberg mådde.
Kommer sakna Engberg och Karlsson nu när jag ska åka på innebandy läger :(
skulle ju ha gått på bio med engberg ikväll fast det gick inte för hon mår inte så bra, det va synd KRYA på yttligare en gång Hanna ;)
Men nu dunkar jag musik och packar tills imorgon.
annars får ni ha en super bra dag! bloggar nog lite senare också.
-Karin

Kommentarer
Postat av: hanna engberg

kommer sakna dig något enormt gosi!!<3<3<3<3<3<3

Svar: Jag kommer sakna dig så det gör ont snuttan!<3<3<3<3<3<3<3<3
Karin Larsson.

2012-06-16 @ 11:07:19
URL: http://hannengbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0