10 SNABBA

Hej som sagt här kommer 10 fakta/ vad jag tycker!
 
1. Jag hatar när folk ska kaxa på sms!
2. Jag sover med mitt gosedjur sen förskolan.
3. Jag har några otroligt underbara vänner ♥
4. Ian Somerhalder från vampire diaires är ÖGONGODIS så det skriker om det!!
5. Jag super på att plugga, motivationen är inte den bästa längre.
6. Handboll är nog en av dom bästa sakerna som finns!
7. Jag älskar sitta för mig själv på mitt rum och mysa ner mig i sängen, kolla på någon bra film.
8. mitt fullständiga namn är: Annika Karin Margareta Larsson.
9. mitt sämsta ämne i skolan är : slöjd och bild.
10. Är arg för att jag inte får se breaking dawn part 2 på bio, etfersom det ä 15 årgräns..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0