Spotify

Hej på er, Bloggningen under helgen har inte varit den bästa! Men har haft en grymt rolig helg, på lördagen i göteborg så vann vi en match och förlora en match. Sen på söndagen så spela jag match i Sunne vinst med 3-0 härligt!
Idag så var jag hos tandläkaren under dagen, fick reda på att det blir tandställning för min del. Känns väl lite sädår, men får bra resultat på tänderna om något år!
Sen efter skolan var jag med Hannah, vi myste ner och i soffan och kolla Vampire dairies säsong 2. Imorgon efter skolan drar jag och Hannah dirket in till stan, får inte träna etfersom min hals är sädår igen.. Måste verkligen hitta någon topp imorgon i stan eller något. Aannars sitter jag och dunkar spotify nu, vi hörs imorgon igen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0